مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» 7 ترفند لاندری های هتل های 5 ستاره برای شستن لباس

7 ترفند لاندری های هتل های 5 ستاره برای شستن لباس

مشکل لباسشویی دارید؟ با استفاده از این ترفندها می توان برای حل مشکلاتی مانند مخلوط کردن لباس های سفید و رنگی و ... استفاده کرد. یکی از بخش هایی که همیشه مورد توجه میهمانان بوده است نظافت و پاکیزگی در هتل است. نرم افزار های هتلداری از جمله رایا، آسا، طلوع زاینده رود، مسافر، سیکاس، هرمینا، لاماسو، هریس، پارس، مدریک و آس همواره نگاه ویژه ای به این بخش داشته اند.


  • سفیدک های لباس خود را با جوش شیرین و نمک از بین ببرید؛
  • از گچ سفید و روزنامه برای از بین بردن بوی بد کفش خود استفاده کنید؛
  • با استفاده از سرکه بوی تنباکو را از لباس خود پاک کنید؛
  • برای کدر شدن نقاط براق از سرکه استفاده کنید؛
  • لکه های فلانل را با تخم مرغ و گلیسیرین رفع کنید؛
  • مواد شوینده خود را با جوش شیرین تقویت کنید؛
  • از لیمو سفید کننده درست کنید؛

سفیدک های لباس خود را با جوش شیرین و نمک از بین ببرید؛

آیا به اشتباه بار زیادی از لباس های سفید را با برخی لباس های آبی مخلوط کرده اید؟ خونسردی خود را حفظ کنید! قبل از قرار دادن هر چیزی در خشک کن ، لباس های مرطوب را برداشته و آنها را در محلول جوش شیرین خیس کنید. نصف فنجان نمک و نصف فنجان مواد شوینده اضافه کنید. حالا لباس ها را مثل همیشه بشویید .به احتمال زیاد در پایان چرخه ، لباس های سفید شما هنوز سفید و بدون لکه است .

از بین بردن بوی کفش؛

آیا می دانید رطوبت ناشی از عرق در کفش های شما می باعث ایجاد بو شده و باعث کاهش طول عمر کفش شود؟ بنابراین ، هر بار که کفش های خود را پس از یک روز شلوغ در می آورید، چند تکه کوچک گچ سفید را درون آنها بریزید .تکه های گچ رطوبت را جذب می کنند . یکی دیگر از راه های ساده و بدون دردسر برای از بین بردن رطوبت کفش ، تهیه روزنامه ها و پر کردن آنها در داخل کفش است. توصیه می کنیم هر بار از روزنامه های تازه استفاده کنید .

چگونه بفهمیم افسردگی داریم؟ مطلب مرتبط چگونه بفهمیم افسردگی داریم؟

با استفاده از سرکه بوی تنباکو را از لباس خود پاک کنید؛

سیگاری باشید یا نباشید ، احتمالاً می دانید که دود تنباکو به همه چیزهایی که در تماس است می چسبد .متأسفانه ، بیشتر پارچه ها (به خصوص پشم) ، حتی پس از شستن ، هنوز بو را حفظ می کنند .برای از بین بردن آن ، مقداری آب گرم درون ظرف شستشو ریخته و 3 فنجان سرکه به آن اضافه کنید .لباس آسیب دیده را درست بالای حوضچه شستشو آویزان کنید و بگذارید بخار مستقیماً وارد لباس شود .سرکه موجود در بخار بو را از بین می برد بدون اینکه به پارچه آسیب برساند پیشنهاد می کنیم این کار را در یک اتاق بسته (مانند حمام) انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که بخار توسط باد از بین نمی رود .

برای کدر شدن نقاط براق از سرکه استفاده کنید؛

آیا شلوار جین مورد علاقه شما در صندلی براق شده است؟ نیازی به نگرانی نیست پس از شستن لباس های خود به روال معمول ، مقداری سرکه بر روی محل براق پاشیده و اجازه دهید شلوار جین خشک شود. تا زمانی که شلوار جین شما خشک شود ، درخشش از بین می رود .

لکه های فلانل را با تخم مرغ و گلیسیرین رفع کنید؛

لکه های فلانل کاملا آزار دهنده هستند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک زرده تخم مرغ و یک قاشق غذاخوری گلیسیرین را با هم مخلوط کرده و مخلوط را روی لکه آغشته کنید .بعد از حدود نیم ساعت پیراهن را مثل همیشه بشویید و بگذارید خشک شود. پس از خشک شدن ، خواهید دید که لکه از بین رفته است.

مواد شوینده خود را با جوش شیرین تقویت کنید؛

آیا مواد شوینده شما برای رسیدگی به تمام لباس های شسته شده کافی نیست؟ هنوز آن را دور نیندازید. فقط مقداری جوش شیرین به چرخه شستشوی ماشین لباسشویی خود اضافه کنید. این باعث تقویت قدرت شستشو می شود همچنین می توانید ابتدا لباس های خود را در مخلوط مواد شوینده و جوش شیرین خیس کنید. جوش شیرین مواد شوینده را تقویت کرده و هرگونه بویی لباس را از بین می برد. در پایان ، لباس های شما نرم تر می شوند و قطعاً تمیزتر به نظر می رسند. علاوه بر این ، شما پول کمتری خرج کرده اید.

 از لیمو سفید کننده درست کنید؛

آب لیمو ، چه از یک بطری ریخته شود ، یا از لیمو فشرده شود ، یک ماده سفید کننده عالی است. بهترین چیز در مورد آن این است که هیچ ماده شیمیایی خشن یا مضر مانند سفید کننده های ساخته شده ندارد. آب لیمو ، هنگامی که با آب گرم مخلوط شود ، می تواند تقریباً هر پارچه ای را (به غیر از ابریشم) سفید و سفیدتر و روشن تر کند. برای سفید کردن لباس های خود ، نصف فنجان آب لیمو را با یک گالن آب جوش مخلوط کنید. آب را از روی حرارت بردارید و لباس های خود را حدود یک ساعت در آن خیس کنید. مقداری آبلیمو دیگر در ماشین لباسشویی خود بریزید و لباس ها را مثل همیشه بشویید. لباس شما تمیزتر خواهد بود و بوی طراوت می دهد.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده