مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» خانه‌داری و تاثیر واقعی آن بر شهرت هتل

خانه‌داری و تاثیر واقعی آن بر شهرت هتل

هیچ چیزی بیشتر از خانه‌داری ضعیف موجب رنجش خاطر مهمانان هتل نمی‌شود. مرتب بودن هتل به نوعی تداعی گر کیفیت هتل است، در حالی که به مهمان نشان می دهید چقدر برای آن ها و کسب و کار خود ارزش قائل هستید. با در نظر گرفتن اینکه بهداشت هتل در لیست اولویت های یک مهمان قرار دارد، در صورت عدم برآورده شدن انتظارات به اعتبار شما لطمه وارد می شود. با نرم افزار هتلداری رایا می توانید بخش خانه داری هتل خود را ارتقاء دهید.

بر طبق مطالعات Emprise تنها یک بررسی منفی می تواند منجر به کم شدن حداقل ۳۰ مهمان شود. جای تعجب نیست که این عامل می تواند موجب از دست دادن درآمد شود. اما اگر در وظایف خانه داری خود استانداردهای سخت گیرانه ای اعمال کنید می توانید وجه تمایزی اساسی بین خود و رقبا ایجاد کنید. خانه داری خوب می تواند یک روش مطمئن برای دستیابی به موفقیت، بهبود تجربه مهمان و بهبود خط اصلی شما باشد.

خانه داری چقدر برای مهمانان مهم است؟

خانه داری مناسب هتل شما را به محیطی تمیز ، ایمن و راحت برای مسافران بدل می کند. بر طبق مطالعات Emprise 97 درصد مهمانان تمیزی را عامل مهمی به هنگام رزرو محل اقامت خود می دانند. بنابراین وقتی هتل نقد منفی در توصیف هتل شما بعنوان مثال'کثیف' از جانب مهمان دریافت کرد، می توانید تأثیر یک کلمه را روی رزروهای خود تصور کنید. در حقیقت ، این مطالعه همچنین نشان داد که 90 درصد مسافران در یک بررسی از رزرو هتل هایی که "کثیف" توصیف می شوند ، اجتناب می کنند. نظافت برای مهمانان اروپایی و آمریکایی بسیار مهم است، آنها خانه داری را بالاتر از رختخواب و راحتی مبلمان ، خدمات مشتری ، روشنایی اتاق و دسترسی به اینترنت در اولویت قرار می دهند.

مهمانان با یک سری انتظارات خاص از هتلی بازدید می کنند. مهمانان انتظار ندارند که با مبلمان گرد و غبار و ملافه های لکه دار مواجه شوند. بنابراین واکنش مهمانان وقتی این اتفاق می افتد مسلماً یک شوک و تنفر است. هتل های سراسر دنیا استانداردی را تعیین کرده اند که در آن نقش خانه دار تمیز نگه داشتن اتاق ها ، مکان های عمومی و سرویس بهداشتی ، تهیه تختخواب تمیز و جایگزینی لوازم بهداشتی و حوله است. این روشهای اساسی پیش بینی شده است و مهمانان استانداردهای بالایی را می طلبند. اگر مهمان تجربه بدی داشته باشد بعید است مجدداً به آن هتل برگردند یا درباره شما صحبت کنند. در نتیجه این نظرات منفی، هزینه های فرصت از دست رفته‌ی قابل توجهی نسبت به هزینه های ابتدایی امور خانه داری روی دست شما می‌گذارد.

خدمات ارزش افزوده خانه‌داری

خدمات ارزش افزوده تجربه مهمان را بی اندازه افزایش می دهند و خاطرات مثبت در ذهن مهمان به جا می‌گذارد. علاوه بر تمیز بودن اتاق، ارائه خدمات با ارزش افزوده مانند تمیز کردن خشک ، اتو کردن ، خشکشویی یا پرداخت کفش می تواند یک عامل مهم برای انتخاب محل اقامت مهمانان باشد. این نوع خدمات ممکن است برای بازدیدکنندگان تجاری مناسب تر باشد. با این حال، مسافران با مدت زمان اقامت طولانی تر و خانواده های دارای فرزند خردسال نیز از راحتی و تجمل اضافه شده قدردانی خواهند کرد. اگر به عنوان مثال یک مهمان پس از ریختن قهوه بر روی لباس مورد علاقه خود آن را از دست رفته بداند، فقط تصور کنید که چقدر او سپاسگزار خواهد بود وقتی که صبح روز بعد لباس را به ظاهر کاملاً جدید تحویل می گیرد. این برخورد به او دلیلی می دهد که تجربه خود را به اشتراک بگذارد و به سایرین بگوید که چرا مسافران باید از هتل شما دیدن کنند.

تاثیر فضای مجازی

مهمانان نسبت به خانه داری مناسب احساس اشتیاق می کنند. به نوعی که اگر کمتر از آرمان های ایشان باشد ، احتمالاً می توانند یک نظر منفی بنویسند. این بررسی های منفی دارای قدرت اجتماعی بالایی هستند و توانایی آسیب رساندن به اعتبار و پتانسیل درآمد شما را دارند. و به نظر می رسد مهمانان پس از مرور در شبکه های اجتماعی مشکلی در تغییر برنامه های اقامت خود ندارند. اگر به دلیل بازخورد دیگران اعتماد به نفس خود را از دست بدهند ، 35 درصد در انتخاب هتل خود تجدیدنظر می کنند. همچنین ۴۰ درصد از مسافران گفته‌اند که با بیش از 3 نظر منفی در هتلی اقامت نخواهند کرد. اما حتی اگر در حال حاضر هتل شما نظرات منفی داشته باشد، باز هم می توانید آن را برگردانید. مطالعه‌ای که توسط GuestRevu انجام شده فقط 10 درصد بهبود در رتبه بندی بررسی می تواند 4.4 درصد فروش را افزایش دهد. به هیچ وجه فراموش نکنید ، شهرت شما با میزان اشغال شما ارتباط مستقیم دارد و درآمد شما را رقم می‌زند.


 منبع:‌ https://www.bookingfactory.io/housekeeping-and-the-real-impact-on-your-hotels-reputation

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده